Druhé číslo magazínu Tuning Life je na DTP a v pondělí 2. března jde do tisku. To zajímá několik tisíc čtenářů, kteří si koupili první číslo a další, kteří neváhali a rovnou si nový magazín předplatili. Dalším důležitým a z celosvětového hlediska mnohem zajímavějším faktem je, že už pátého března začne 79. ročník ženevského autosalonu, který od 10 ráno do 20 hodin večer přivítá automobilové nadšence z celého světa. Na začátku února se tak začaly automobilky předhánět, kdo v Ženevě představí zajímavější novinku.
V době krize by každý očekával, že automobily půjdou na cenové minimum nebo některé z automobilek povolí nervy a začne vyrábět nízkonákladové vozy typu Tata, který se mimochodem na konci března začíná prodávan na indickém trhu v přepočtu za necelých 45 tisíc korun. Jenže chyba lávky. Automobilky namísto, aby vyvíjeli superlevné vozy, vydaly se opačnou cestou. Trh tak zaplavují sportovní derivace hatchbacků, sedanů i luxusních limuzín. Důvod je prostý. Lidé nemají peníze! A ti, kteří je mají, je zašili do slamáku.
Možností tak je zaútočit na individuální zákazníky, kteří si ostrou verzi Renaultu Clio prostě nenechají ujít a koupí ji i přes trvající krizi. Ženevský autosalon je toho důkazem. Chybět nebude Renault Megane RS, BMW Alpina B7, Audi TT-RS a mnoho dalších.
V telefonickém rozhovoru s potenciálním inzerentem jsme se v redakci dozvěděli, že tuning v České Republice skončil. Když se ovšem podíváme do kalendáře tuningových akcí letošní sezóny, jen těžko tomu lze uvěřit. Držím palce všem tunerům, kteří finišují své vozy, aby je představili nenasytným návštěvníkům tuningových srazů a vyhráli spoustu pohárů v Tuning Cupu. A jak ukázal loňský rok, český tuning jde správnou cestou a my se v redakci nemůžeme dočkat jara, abychom se s Vámi sešli. Mimochodem 28. března jedeme do Čáslavi na AMS Tuning Párty, přijdeďte taky.
0 komentářů:
Okomentovat